Пошуковий запит: (<.>A=Дутчак І$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12
|
1. |
Дутчак І. Б. Нормативне регулювання обліку та облікова політика підприємств сфери послуг в Україні [Електронний ресурс] / І. Б. Дутчак // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. - 2014. - № 797. - С. 219-224. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPM_2014_797_31 Розглянуто суть і підходи до визначення терміна "облікова політика підприємства". Зазначено чинники, які має враховувати підприємство під час формування облікової політики. За принципами обліку облікова політика має формуватися у певній послідовності, коли кожен попередній етап забезпечує здійснення наступного. Доцільно виділити 3 основні етапи організації облікової політики: підготовчий, організаційний і завершальний. Систему нормативного регулювання бухгалтерського обліку в Україні новедено чотирма рівнями. Нормативне регулювання бухгалтерського обліку та фінансової звітності в Україні забезпечує створення єдиних правил фінансової звітності, які є обов'язковими для всіх підприємств, гарантують і захищають інтереси користувачів.
|
2. |
Дутчак І. Б. Місце та роль державних інститутів у регулюванні фармацевтичного ринку в Україні [Електронний ресурс] / І. Б. Дутчак // Науковий вісник НЛТУ України. - 2014. - Вип. 24.9. - С. 231-237. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnltu_2014_24
|
3. |
Дутчак І. І. Інформаційний потенціал етнодизайну в процесі формування дизайнерської культури [Електронний ресурс] / І. І. Дутчак // Актуальні питання мистецької педагогіки. - 2013. - Вип. 2. - С. 29-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apmp_2013_2_8
|
4. |
Дутчак І. Б. Критерії визнання нематеріальних активів на балансі підприємства [Електронний ресурс] / І. Б. Дутчак // Науковий вісник НЛТУ України. - 2017. - Вип. 27(7). - С. 78-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnltu_2017_27(7)__16
|
5. |
Дутчак І. Д. Теоретико-правові засади правового регулювання суспільних відносин у сфері публічної інформації [Електронний ресурс] / І. Д. Дутчак // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Юридичні науки. - 2016. - Вип. 3(1). - С. 140-145. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_jur_2016_3(1)__34
|
6. |
Дутчак І. Б. Державне регулювання цін на фармацевтичному ринку україни [Електронний ресурс] / І. Б. Дутчак // Науковий вісник НЛТУ України. - 2015. - Вип. 25.1. - С. 266-272. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnltu_2015_25
|
7. |
Дутчак І. STEM-орієнтований підхід до навчання як педагогічна інновація початку XXI століття [Електронний ресурс] / І. Дутчак // Проблеми освіти. - 2021. - Вип. 1. - С. 127-145. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pros_2021_1_10
|
8. |
Дутчак І. І. Кольорознавство в структурі підготовки вчителя образотворчого мистецтва [Електронний ресурс] / І. І. Дутчак // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2006. - № 16(1). - С. 184-190. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2006_16(1)__25
|
9. |
Криган C. Актуальні проблеми організації освітнього процесу закладів загальної середньої освіти в умовах дистанційного навчання [Електронний ресурс] / C. Криган, І. Дутчак // Проблеми освіти. - 2022. - Вип. 1. - С. 87-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pros_2022_1_8
|
10. |
Дутчак І. Інноваційні форми роботи у закладах освіти в умовах воєнного стану (на прикладі Чернівецької області) [Електронний ресурс] / І. Дутчак // Проблеми освіти. - 2023. - Вип. 1. - С. 280-298. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pros_2023_1_20
|
11. |
Дутчак І. Г. Інтегративний підхід до пошуково-дослідницької роботи [Електронний ресурс] / І. Г. Дутчак // Наукові записки Малої академії наук України. - 2023. - № 1. - С. 47-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snjasu_2023_1_8 Стратегія розвитку освіти в сучасних умовах передбачає відхід від традиційної моделі, яка не відповідає вимогам часу. Тому актуальним є перехід до освіти на основі інтеграції, яка принципово змінює зміст і структуру сучасного наукового знання, веде до його узагальнення та універсалізації, оскільки саме інтегративні процеси здатні врахувати запити всіх навчальних дисциплін одночасно. Інтегративний підхід до пошуково-дослідницької роботи дає змогу створити предметно-розвивальне освітнє середовище для утвердження авторської позиції юного дослідника, де на кожному етапі дослідження необхідно давати учневі комплекс спеціальних дослідницьких знань, умінь і навичок, певну самостійність і свободу для активного пізнання світу, використання і перетворення свого суб'єктного досвіду, організації діалогу, пошуку відповідей на запитання. У результаті в дослідника формуються такі компоненти ключових компетентностей, які стосуються не тільки змісту освіти, а й передбачають розвиток певних навичок для життя і діяльності в соціальній сфері суспільства. Учні отримують можливість навчитися самостійно планувати і здійснювати навчальні дослідження, що допомагає юному досліднику заявити про себе. Однією з умов, що позитивно впливає на ефективність пошуково-дослідницької роботи, є інтеграція навчального, методичного і дослідницького компонентів роботи педагога. Інтегративний підхід до пошуково-дослідницької роботи відкриває шлях до тісної співпраці педагога-наставника та учня-дослідника. Педагог виявляє і реалізує потенційні можливості учнів, забезпечує комплексний підхід до розроблення навчальних проєктів, стимулює та підтримує пізнавальну мотивацію, творчі здібності, стійкий інтерес учнів до проведення пошуково-дослідницької роботи, знаходить і ставить перед учнями реальні дослідницькі завдання в зрозумілій для них формі, захоплює цікавою проблематикою, він має бути координатором, партнером і пропонувати свою допомогу учням-дослідникам, коли у них є така потреба. Усе це забезпечує створення педагогічних умов, які позитивно впливають на якість освітнього процесу.
|
12. |
Добржанський О. Краєзнавчий аспект у навчальній і науково-дослідній роботі в закладах освіти в умовах воєнного стану [Електронний ресурс] / О. Добржанський, І. Дутчак // Історико-політичні проблеми сучасного світу. - 2023. - Т. 47. - С. 289-296. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ippss_2023_47_29
|